Forum
{{ post.commentCount }}

Didn't find anything.

{{ searchResult.errors[0] }}



Vendetta

Chelsea FC
Lodatz 8 years ago
Tottenham Hotspur, England 150 4992
Hey V-man. I need to know how to have a forum banned over-turned. shpalman started harassing me on my Wall, so I replied on his Wall, and then he started deleting key comments, kept on insulting me, and banned me from the forum. Please let me know where/how to appeal this?
Eden17Hazard17 9 years ago
Chelsea FC 157 4232
Haha nice one TheGame. Anyway, I was just checking to make sure you're alright since I haven't see you around for a while.
TheGame 9 years ago
Manchester United 104 1380
Hey V, I been meaning to ask you this for a long time. And I was reminded again with Rama's thread. Is V for Vendetta your favorite movie or something else? Or do you just think that Natalie Portman is hot? lol
Dynastian98 9 years ago
Real Madrid 483 7140
Please clean up the KingHenry comment on my thread. You should know which one I'm talking about. As a moderator, I expect you to be one of the first people to react to profanity towards another person. This isn't KingHenry's first offense either, other moderators have banned him before. I believe you should take strong action, or at least warn him first (or perhaps speak to other moderators about this).
HorseAFC 9 years ago
60 798
Hey mate, Raiden and SolidSnake are absolute trolls. Can some action be done against them??
tiki_taka 9 years ago
Barcelona, France 367 9768
yes i was thinking the same, but usually the discussion is closed at the end of those threads, im more interested in posting in a thread already existing of yours but i didnt found it yet, if you remember exactly when you did post it, please give me the link of your good thread. thx mate :)
tiki_taka 9 years ago
Barcelona, France 367 9768
Hi V, can you make an unpopular opinion thread ? I love the concept, it let people give their opinion with freedom and this could be interesting. I was thinking of doing it then i remembered who were the autor.
CroatiaFan123 9 years ago
Arsenal, Croatia 66 2775
Lol,can't explain it.Sometimes I get angry when that happens.Thnx,I was thinking my English is bad! See ya.
CroatiaFan123 9 years ago
Arsenal, Croatia 66 2775
You didn't understand me.Try it by yourself.When you choose category and write something and click on black background there,whole text will dissapear and I can't get that text again.So my tread is like "deleted".I would like (if you can) to make when somebody click that background and automatically lost whole tread.If you understand me... (I'm not best in English,so it's pretty hard to explain)
CroatiaFan123 9 years ago
Arsenal, Croatia 66 2775
Hey V! I was writing a long post in forum,and accidentaly clicked with mouse outside of box.This happens sometimes.I would be happy if you fix it! Thnx! P.S. FootyRoom is absoulutely amazing! Cheers! :D
netsten 9 years ago
Chelsea, Belgium 44 992
It's hard to be offensive and defensive at the same time, but we do it pretty well for the moment imo. KTBFFH ! Cheers ;)
netsten 9 years ago
Chelsea, Belgium 44 992
4-2 here's a beer for you V |_b :D
Lennon_sharma 9 years ago
Liverpool, India 5 131
For fuck sake what have i done again to get banned?
Dynastian98 9 years ago
Real Madrid 483 7140
I'd like to bring to your attention the Henry being Henry thread. Please check ManchesterutI's comments. I don't know how he hasn't been banned yet. He frequently insults other members, and you moderators always let him get away with it.
Dynastian98 10 years ago
Real Madrid 483 7140
I'd like to bring to your attention a user that has been flaming on my wall. Here is a screenshot. http://i.gyazo.com/5a1e79dcf0197930ec1b40b831ee1aa6.png
tiki_taka 10 years ago
Barcelona, France 367 9768
just lol at lodatz.
Lodatz 10 years ago
Tottenham Hotspur, England 150 4992
Appreciated. :) Have a good night man.
Lodatz 10 years ago
Tottenham Hotspur, England 150 4992
Sadly, you can see how hard tiki is working at 'getting along' in the Damn We're Good thread. It's your thread, but, I reckon it would benefit from a clean-up?
Andezron 10 years ago
Manchester United, England 26 84
Slag whore bitch
Andezron 10 years ago
Manchester United, England 26 84
pussy Ass hole cunt
Load More