Forum
{{ post.commentCount }}

Didn't find anything.

{{ searchResult.errors[0] }}

Paris Saint-Germain *
Canceled Abandoned
:
vs
HT {{ maCtrl.match.homeScoreHT }} : {{ maCtrl.match.awayScoreHT }}
FT {{ maCtrl.match.homeScoreFT }} : {{ maCtrl.match.awayScoreFT }}
ET {{ +maCtrl.match.homeScoreET + +maCtrl.match.homeScoreFT }} : {{ +maCtrl.match.awayScoreET + +maCtrl.match.awayScoreFT }}
PEN {{ maCtrl.match.homeScorePEN }} : {{ maCtrl.match.awayScorePEN }}
Olympiacos *
{{ maCtrl.match.homeAggrWin ? maCtrl.match.homeTeam.name : maCtrl.match.awayTeam.name }} win {{ maCtrl.match.homeScoreAggr || 0 }} : {{ maCtrl.match.awayScoreAggr || 0 }} on aggregate {{ maCtrl.match.homeAggrWin ? maCtrl.match.homeTeam.name : maCtrl.match.awayTeam.name }} win on away goals rule after {{ maCtrl.match.homeScoreAggr }} : {{ maCtrl.match.awayScoreAggr }} aggregate {{ maCtrl.match.homeAggrWin ? maCtrl.match.homeTeam.name : maCtrl.match.awayTeam.name }} win {{ maCtrl.match.homeScorePEN }} : {{ maCtrl.match.awayScorePEN }} on penalties after {{ maCtrl.match.homeScoreAggr || 0 }} : {{ maCtrl.match.awayScoreAggr || 0 }} aggregate
Aggregate score {{ maCtrl.match.homeScoreAggr }} : {{ maCtrl.match.awayScoreAggr }}
  • {{ maCtrl.match.homeTeam.name }}
  • Goals
  • {{ maCtrl.lastname(event.player.name) }} ({{ event.elapsed }}')
  • Cards
  • {{ maCtrl.lastname(event.player.name) }} ({{ event.elapsed }}')
  • {{ maCtrl.match.awayTeam.name }}
  • Goals
  • {{ maCtrl.lastname(event.player.name) }} ({{ event.elapsed }}')
  • Cards
  • {{ maCtrl.lastname(event.player.name) }} ({{ event.elapsed }}')
{{ maCtrl.homeTeamPerformancePoll.totalVotes + maCtrl.awayTeamPerformancePoll.totalVotes }} Votes
Paris Saint-Germain vs Olympiacos
Team Performance
29 Comments
Xavier Creel 8 years ago
Baguette eating mother fuckers
-1
Javier Ramirez-Degollado 8 years ago
France = shit
-1
Javier Ramirez-Degollado 8 years ago
Paris = shit
-1
Gonzalo 8 years ago
Franceses hijos de mil putas
0
Oli 8 years ago
French fuckers
0
Fred 8 years ago
French racist motherfuckers, I'm glad that your best football club is owned by arabs, what a fucking irony :)
-1
benjie11 8 years ago
0 162
damn cavani's hair at the end
0
Niho10 8 years ago
Juventus, Bosnia and Herzegowina 0 215
Like something off a shampoo commercial. Lol
0
fire 8 years ago
PSG is gonna be a real challenge for any teams who want to be the champions
1
Adrien 8 years ago
Nobody gives a shit about Paris ....
-1
Cavani 8 years ago
so wtf r u doing her bitch
1
Goy 8 years ago
I 8===D Paris/France
0
Adrien 8 years ago
wasting your time bitch
0
Milton 8 years ago
CAVANI KILLER;);)
0
EVANS 8 years ago
Cr7 is not stronger than Ibra, Messi and Ribery. Cr7 replace Ibra and swedeen with cr7 =) was very average team and Ibra Would Qualify portugal =). You are all blinded by the marketing madrid cr7 lol. Okay the key Is That When the PSG or receive Bayern Madrid Will laugh =) wait and see. Suede is an odd low average team. Go Paris and Ribery.
-1
ewrt34t34 8 years ago
can someone translate this?
0
freeloops 8 years ago
woah your english is a total mess. Is this meant to be a joke?
0
EVANS 8 years ago
Ibra for conference press interview ibra 8 goal and cr7 8 goal Ibra "No, I do not think about it. Not like some. It seems very important for other players, but not for me. I know what I'm worth. I know what I think of me, and this is the most important. I do not need a trophy to tell me that I'm the best. Thank you"WHAT ALPHA BOSS allez paris suck MADRID and hala Ribery france.
0
Aubameyang17 8 years ago
Paris Saint-Germain, Jamaica 0 8
taught they u were to draw today but they actually win wat amazing team
1
Aeroflame 8 years ago
Manchester United, England 0 163
Michaeldoctor1 - Nah, he won't be favourite for this year but if he keep up his form toward next year then he would have genuine chance to compete.
1
michaeldoctor1 8 years ago
Tottenham Hotspur, Spain 36 1151
Aight we'll see
0
Iraqi_Madridista 8 years ago
Real Madrid 33 1388
Ibra and CR7 both on n1 topscoring list CL both with 8 goals.
1
MrFooty 8 years ago
Ronnie took a day off so that Ibra could catch up
0
Pastore 8 years ago
Paris Saint-Germain, France 2 178
Cavani + Ibra... Amazing Duo ! (And Cavani > Falcao)
1
michaeldoctor1 8 years ago
Tottenham Hotspur, Spain 36 1151
Is there ever a match Ibra doesn't score? Ballandor favorite anyone?
0
justforkix 8 years ago
Love Ibra but Ronaldo this year
-1
MrFooty 8 years ago
Yeah Portugal first game...lol
0
T-Pain 8 years ago
MASTER IBRA !! TAKE A BOW
1
nikluse 8 years ago
Real Madrid 0 549
ibracavani
2
Load More
. . . Speak Your Mind . . .
Please log in or sign up to comment.
  • SAY IT